ریکی مارتین : من یک همجنسگرای خوشبخت هستم

Ricky Martin-im gay

ریکی مارتین ( Ricky Martin )ستاره پاپ لاتین دیروز دوشنبه 29 مارس 2010 اعلام کرد که همجنسگراست .

وی در وبلاگ خود که خاطراتش را در آن می نویسد ، چنین نوشت :

من افتخار می کنم که بگویم ، یک همجنسگرای خوشبخت هستم

این در حالیست که در سال 2008 و در یک شوی تلویزیونی هنگامیکه “ باربارا والترز “ در مورد همجنسگرا بودن ریکی از او سوال کرد ، او از جواب دادن به این سوال خودداری نمود .

ریکی مارتین 38 ساله ، در سال 2008 اعلام کرد که دو فرزند پسر دارد ولی تاکنون از مادر آنها و نحوه تولدشان سخنی چندانی نگفته بود !

RickyMartin

اما چرا این همه مدت سکوت ؟!

ریکی مارتین علت مخفی نگاه داشتن این موضوع را احترام به توصیه مشاورانش و جلوگیری از لطمه و زیان به بازار کارش اعلام نمود.

5 دیدگاه »

  1. [...] پیوند به منبع [...]

  2. پوريا گفت

    آخه ريكي مارتين همش توي موزيك ويديو هاش با زنهاست چطور ميشه گي باشه و احتمالا دوجنس گراست و بيشتر هم به جنس مخالف متمايله از شو هاش معلومه

  3. ميثم گفت

    سلام بر همه عزيزان ميثم هستم گي از كرج دنبال دوست با معرفت و با مرام ميگردم h.mirtaghi@yahoo.com

  4. ميثم گفت

    ميثم هستم گي h.mirtagh@yahoo.com

  5. حمید گفت

    سلام میثم جون! من هم گی هستم و دنبال دوست با معرفت می گردم اگر مایلید به این آدرس ایمیل بزن.
    دوستت دارم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

